Prekių Grąžinimo ir Keitimo Taisyklės
1. Prekių keitimas ir grąžinimas
Prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tinkamos kokybės prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
1.1. Prekės, kurių grąžinti negalima:
1.1.1. Kokybiški maisto produktai, įskaitant maisto papildus.
1.1.2. Kokybiški parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai gaminiai.
1.1.3. Prekės, kuriomis buvo naudotasi, kurios sugadintos, su pažeista pakuote arba ne visos komplektacijos.
1.1.4. Kitos prekės, kurių grąžinimą draudžia galiojantys teisės aktai.
2. Prekių grąžinimo tvarka
Norėdamas grąžinti prekę (kokybišką arba nekokybišką), pirkėjas turi per 14 dienų nuo prekės gavimo susisiekti su pardavėju el. paštu info@evana.lt, pateikdamas aiškų pareiškimą dėl grąžinimo. Būtina nurodyti pirkėjo vardą, pavardę, adresą, telefono numerį, pirkimo datą ir grąžinamas prekes.
3. Grąžinamų prekių sąlygos
3.1. Prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje (jei prekė nekokybiška, šis punktas netaikomas).
3.2. Prekė turi būti nesugadinta ir nenaudota.
3.3. Prekės prekinė išvaizda turi būti nepažeista (etiketės ir apsauginės plėvelės turi būti nepažeistos).
3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kaip buvo gauta.
3.5. Būtina pateikti pirkimo dokumentą bei užpildytą grąžinimo formą.
4. Prekių grąžinimo terminas
Pirkėjas turi grąžinti prekes ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo prašymo pateikimo dienos.
5. Pinigų grąžinimas ar prekės keitimas
Pinigai už grąžintas prekes arba naujos prekės pirkėjui bus pristatytos per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
6. Pardavėjo teisė atidėti pinigų grąžinimą
Pardavėjas turi teisę nesugrąžinti pirkėjui pinigų tol, kol prekės nėra grąžintos arba kol nėra pateiktas įrodymas, kad prekės yra išsiųstos.
